10.2020 - NOWY POST

 

12 wrz 2013


Jeżeli zastanawiacie się, kim jest autorka opowiadania, to niestety rozczaruję Was chęcią zachowania anonimowości. Jesem dosyć znana w pewnych kręgach, zatem wolałabym nie tworzyć sobie mylnego pijaru. :) Być może w nieokreślonej przyszłości zdecyduję się pokazać swoją twarz, jednak na razie musicie zadowolić się szczątkowymi informacjami.

Na potrzeby cyklu Aeis podpisuję się w sieci jako Royal Bee. Jest to imię postaci, którą niegdyś stworzyłam, jednak dotychczas nie miałam okazji jej zaprezentować. Nazwa ta nie oznacza niczego niezwykłego, po prostu przyjemnie brzmi i diametralnie różni sie od mojego zwyczajowego nicku.

Na co dzień pracuję w branży game artu oraz ilustracji. Pisanie zawsze stanowiło jedynie moje hobby, wypełniając wieczory wolne od obowiązków, pracy i - dawniej - szkoły. Jak zatem łatwo wywnioskować, wyprzedzam wiekiem główną bohaterkę opowiadania i to raczej znacznie, chociaż moja pamięć o latach licealnych jest wciąż świeża. ;) Jesli "Aeis" nabierze rozpędu i odpowiedniej popularności, z racji swojego zawodu postaram się rysować doń ilustracje. ^^

Wychowana na anime oraz animacjach Disneya, zafascynowana literaturą XIX wieku, zakochana w historii starożytnej, mająca bzika na punkcie gier rpg i klimatów fantasy - to właśnie ja. Więcej szczegółów póki co nie zdradzę, jednak jakbyście chcieli dowiedzieć się czegoś więcej, śmiało pytajcie na maila: bee.royal@hotmail.com, a postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć bądź rozbudować ten dział!

~*~

Komentarze:

  1. Ciekawią mnie te "pewne kręgi", których jesteś znana;) I nie mogę się doczekać ujrzeniaTwoich rysunków, bardzo urozmaiciłyby opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wyrobię się z czasem, już niedługo rysunki pojawią się przy okazji działu "Bohaterowie". :> Dzięki ^^

      Usuń
  2. Haha a ja już wiem jakie to są "pewne kręgi" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. musze napisac opowiadniae do szkoly :D

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę nie nominować mnie do LBA. :)
Jeśli masz zamiar zareklamowac swojego bloga czy cokolwiek innego, zrób to proszę w SPAMOWNIKU. ^^

- Copyright © Aeis: Fałszywa Dusza ~~ opowiadanie fantasy - Powered by Blogger - Base theme designed by Johanes Djogan -