10.2020 - NOWY POST

 

12 paź 2013

 

Czy chcesz być na bieżąco z opowiadaniem, ale nie korzystasz z bloggera bądź znudziło Ci się codzienne sprawdzanie, czy pojawiła się jakaś nowa notka? Informowalnia to miejsce, w którym każdy może zostawić do siebie jakiś kontakt - czy to będzie adres e-mail, blog, gadu-gadu, czy cokolwiek innego. Dzięki temu, kiedy na stronie pojawi się coś nowego, zostaniesz o tym poinformowany! : )

Jeśli pragniesz zostawić kontakt do siebie anonimowo, wyślij mi maila: bee.royal@hotmail.com !

Komentarze:

  1. Chciałabym, żebyś informowała mnie na gg - 44727641. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Informuj mnie proszę na rociella @ tlen . pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę wdzięczna za informacje. Najlepiej na bloga: tooweirdbuttoorare.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogłabyś mni informowac? Co prawda dopiero zaczynam czytac, ale gdzieś w przyszłym tygodniu powinnam już byc na birząco.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog został wybrany do uczestniczenia w konkursie na Blog Miesiąca organizowanym przez IS [http://internetowy-spis.blogspot.com]. Możesz zachęcić do głosowania swoich czytelników. Życzmy powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, jeśli możesz, informuj mnie na u.dudek401@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. http://two-hearts-two-worlds.blogspot.com/2014/01/13-szantaz.html zapraszam na nn i przeczytania informacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć, jeżeli to nie problem, będę wdzięczna za informowanie mnie przez e-mail: glaniaraaa@gmail.com :D
    ~paranoJA

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach byłabym wdzięczna ;)
    wiki1507@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ! Jestem dopiero na siódmym rozdziale, ale bardzo mi się podoba twój blog. Masz fajny styl pisania i ogólnie ciekawe opowiadania. Czy mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach na maila ?
    julsno@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę w Spam ;)
    mroczna-wojowniczka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Czy mogłabyś informować mnie o nowych rozdziałach za pomocą Facebooka?
    Nazywam się
    Julia Kornatko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też proszę o informowanie mnie :-) na bloga www.echis-opowiada.blog.pl będę wdzięczna i z góry dziękuję oraz pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. cześć, jeżeli to nie problem, będę wdzięczna za informowanie mnie przez e-mail:jadwiga448@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę nie nominować mnie do LBA. :)
Jeśli masz zamiar zareklamowac swojego bloga czy cokolwiek innego, zrób to proszę w SPAMOWNIKU. ^^

- Copyright © Aeis: Fałszywa Dusza ~~ opowiadanie fantasy - Powered by Blogger - Base theme designed by Johanes Djogan -