10.2020 - NOWY POST

 

12 lis 2013


Witacje! Piszę tę wiadomość, aby uspokoić Was, że kolejny rozdział jak najbardziej się pojawi, jednak aby także uprzedzić, iż jeszcze trochę to potrwa. Mam ostatnio na głowie mnóstwo pracy i spraw do ogarnięcia, a to sprawia, że wieczorami pędzej ląduję w łóżku przy książce, aniżeli przy klawiaturze. ;) Chciałam dodawać nowe rozdziały z częstotliwością dwóch miesięcznie, jednak obawiam się, że mało to realne. Niemniej jednak siódma część na pewno pojawi się jeszcze w listopadzie.

Dodam również, że wprowadziłam parę drobnych zmian i poprawek w tekście, szczególnie w pierwszych rozdziałach. Wynikały one głównie z niedopowiedzeń lub - na szczęście niedużych - błędów logicznych. Za wytknięcie ich dziękuję bardzo Leleth, która od teraz będzie również oficjalną betatesterką "Aeis". : )

W przyszłości planuję bardziej drastycznie pozmieniać początek historii, uwypuklić niektóre wątki i dodać tam więcej życia... Jednak to dopiero za jakiś czas. :) Póki co skupiam swoje myśli na siódmym rozdziale i obiecuję, że pojawi się już niedługo!

Komentarze:

  1. Szkoda, że musimy dłużej czekać na dalszą część. No, szkoda. Bardzo lubię twoje opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale cierpliwie poczekamy:) "Aeis" jak najbardziej jest tego warta^^

      Usuń
    2. Wasze słowa jak nic mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję! :3

      Usuń
  2. Już się nie mogę doczekać! ^^
    Czekam na rozdział :33
    Zapraszam do mnie :)
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Mam nieprzyjemność poinformować Cię, że Roza odeszła z ocenialni, w związku z czym Twój blog został przeniesiony do wolnej kolejki. Polecam wybrać nowego Oceniającego i napisać o swojej decyzji pod poczekalnią, w przeciwnym razie czas oczekiwania na ocenę prawdopodobnie się wydłuży. Przepraszam w imieniu Rozy i całej Załogi, ale niestety nie mamy na to wpływu.
    Pozdrawiam,
    Dafne (Shiibuya)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh szkoda, liczyłam na rozdział już od paru dni, no ale rozumiem, siła wyższa :) Mam nadzieję, że szybko znajdziesz więcej czasu i może znowu będziesz wrzucać nowe notki tak często jak wczesniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również na to liczę, chociaż na razie kolejny miesiąc nie zapowiada się najciekawiej. :P Niemniej jednak kolejny rozdział na pewno pojawi się prędzej, niż siodmy.

      Usuń
  5. http://magiczne-oceny.blogspot.com/2013/11/003-ocena-bloga-bogini-aeisblogspotcom.html
    Twoja ocena została zrealizowana :)
    Mam nadzieje, że wszystko jest OK. Pierwszy raz cokolwiek oceniałam i ucieszyłam się, że to będzie właśnie ten blog :)
    Weny!
    Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, jeśli się pomyliłam, ale już kompletnie nie pamiętam, kogo miałam powiadamiać o nowych rozdziałach, więc idę, jak leci. Jeśli nie byłaś zainteresowana to wybacz, mój błąd, przyznaję się bez bicia.

    Nowy rozdział na:
    http://odbicie-cienia.blogspot.com

    Trzymaj się! :) Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę nie nominować mnie do LBA. :)
Jeśli masz zamiar zareklamowac swojego bloga czy cokolwiek innego, zrób to proszę w SPAMOWNIKU. ^^

- Copyright © Aeis: Fałszywa Dusza ~~ opowiadanie fantasy - Powered by Blogger - Base theme designed by Johanes Djogan -