10.2020 - NOWY POST

 

27 paź 2013


Witajcie! Dzisiaj pierwsza część graficznej "niespodzianki". :) Niewątpliwie zajmie mi to dużo czasu (zważywszy na jego codzienne braki), jednak zdecydowałam się na pełne pomalowanie portretów postaci. Zaczynamy od Julii, oczywiście.


(kliknij, aby powiększyć)

Wiem, że w przeciwieństwie do opisów w opowiadaniu tutaj nie poskąpiłam jej urody, ale cóż, i tak portret jest mocno wystylizowany. Mam nadzieję, że moja wizja głównej bohaterki spodoba się Wam. Kolejny na odstrzał idzie Daniel! :D Ale to pewnie dopiero za jakiś czas.

Komentarze:

  1. O kurdebele ale masz talent! W pisaniu, a teraz jeszcze rysowniu! Niesamowity portret! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, nie tak ją sobie wyobrażałam :D Ten portret bardziej pasuje mi na boginię Aeis, ale jest fenomenalny. Dziewczyno, zazdroszczę talentu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww :D A jak ją sobie wyobrażałaś? Jestem szalenie ciekawa :)
      Dziękuję <3

      Usuń
    2. Szczerze? Tak trochę mniej kobieco XD tutaj widać kobietę, piękną, pokusiłabym się o stwierdzenie, że pewną siebie i swojej wartości, minimalnie niepewną ewentualnie. Julka wydawała mi się taka bardziej... dziecinna, dziewczęca, dojrzewająca, nieśmiała, ciamajdowata trochę :D Sama nie wiem dlaczego XD czasami mam dziwne odczucia :D

      Usuń
  3. Pięknie <3 te oczy te usta po prostu me gusta *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG. Dziewczyno jest coś czego nie potrafisz? xD Piszesz świetnie, rysujesz świetnie. Chociaż świetnie to za małe słowo. Ten portret to po prostuuu cudo! *.* Weź oddaj trochę talentu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak miło ^^' Dziękuję ślicznie! Wiele mi jeszcze brakuje do poziomu, który chciałabym osiągnąć, zarówno w pisaniu (chociaż to tylko hobby), jak i rysowaniu (a to już niestety moja praca :P). Ale fajnie, że Tobie się podoba!

      Usuń
  5. O, matulu! Ile ja bym dała, żeby móc tak przepięknie rysować... Cudowny portret!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jak ty to robisz? Wszystko dopracowane, każdy szczegół przedstawiony...
    Zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  7. BOŻE! Dotąd nie spotkałam się z tak pięknym obrazkiem. :O Sama to zrobiłaś? ... Geniusz! :o

    Chciałabyś może, by Twoje opowiadanie miało swój własny, niepowtarzalny zwiastun?
    Zapraszam. :)
    http://anielskie-zwiastuny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! ^^

      Na razie nie myślałam o zwiastunie do opowiadania, jednak jeśli najdzie mnie taka chęć - na pewno się zgłoszę! :3

      Usuń
  8. Śliczny portret, naprawdę masz talent :)
    tytankiwschodu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę nie nominować mnie do LBA. :)
Jeśli masz zamiar zareklamowac swojego bloga czy cokolwiek innego, zrób to proszę w SPAMOWNIKU. ^^

- Copyright © Aeis: Fałszywa Dusza ~~ opowiadanie fantasy - Powered by Blogger - Base theme designed by Johanes Djogan -