10.2020 - NOWY POST

 

13 wrz 2013


Witajcie! Po długich przygotowaniach postanowiłam nareszcie oficjalnie aktywować bloga. Póki co znajdziecie tutaj garść informacji, prolog oraz dwa pierwsze rozdziały z opowiadanie "Aeis: Fałszywa dusza", jednak z czasem strona będzie się rozbudowywać. : )

Jako że blog jest nowy, a ja kompletnie nikomu nieznana w pisarskich kręgach, byłabym niezmiernie wdzięczna za szepnięcie słowem lub dwoma innym osobom, które być może chętnie czytałyby to opowiadanie.

Chciałabym bardzo rozruszać to miejsce, jednak brakuje mi pomysłów. Może sami coś doradzicie? ;)

Komentarze:

  1. Fajnie, powodzenia w prowadzeniu bloga! Powiem o nim koleżance, która też ma bloga i może o nim napisze.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym chciala wiedziec jak zrobilas taka fajna strone na blogerze, skad sciagnelas szablon? w ogole to fajnie ze piszesz takie opowiadanie, w wolnej chwili na pewno poczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa (: Szablon powstał na bazie TEGO tylko odpowiednio go przekodowałam. :>

      Usuń
  3. Na początku jak weszłam na Twojego bloga nie wiedziałam jak się poruszyć, ale po tym jak już ogarnęłam co i jak, stwierdzam, że ten szablon jest bardzo udany i pierwszy raz widzę taki typ szablonu na jakimkolwiek blogu :) Masz talent do pisania, życzę dużo weny :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach haha, faktycznie szablon odbiega wyglądem od standardowych, ale jego konstrukcja wyjątkowo mnie urzekła :) Dziękuję bardzo za miłe słowa!

      Usuń
  4. fajny blog i świetny szablon i obserwuję :)) :D

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę nie nominować mnie do LBA. :)
Jeśli masz zamiar zareklamowac swojego bloga czy cokolwiek innego, zrób to proszę w SPAMOWNIKU. ^^

- Copyright © Aeis: Fałszywa Dusza ~~ opowiadanie fantasy - Powered by Blogger - Base theme designed by Johanes Djogan -