10.2020 - NOWY POST

 

15 wrz 2013


Pora na pierwszy news z prawdziwego zdarzenia. Przede wszystkim: dziękuję Wam za atak wspaniałych i motywujących komentarzy! Przyznam, że zaskoczył mnie tak duży oraz pozytywny odzew tuż po otwarciu bloga. :3 Ponad 600 odsłon! To jedynie dodaje mi energii na dalsze pisanie!

Dzisiaj prezentuję Wam trzeci rozdział opowiadania, najbardziej istotny dla dalszej fabuły. Zamykam nim wstęp do całości, dając podwaliny całej historii.
Mam nadzieję, że nie piszę zbyt długich rozdziałów oraz że nie przesadzam z opisami. ;) Ale jakby co, nie martwcie się - kolejne części będą aż kipiały od dialogów, bo opowiadanie dopiero się rozkręca!

W najbliższych dniach postaram się wrzucić na stronę:
- F.A.Q.. Dostałam trochę pytań i pomyślałam, że warto byłoby je zebrać w jedno miejsce.
- Dział "Bohaterowie". O tak, nareszcie poznacie twarze pierwszych najważniejszych postaci z opowiadania.
- Rozdział IV...? Mam wielką nadzieję, że zdołam go napisać jeszcze w tym tygodniu!

Tymczasem ściskam gorąco i zachęcam do wyrażania swoich opinii lub propozycji w komentarzach!

~*~

Komentarze:

  1. Hej, super, jeszcze nie przeczytalam trzeciego rozdziału, ale zrobię to pewnie wieczorem:)
    A ilu będzie głównych bohaterów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu całkiem sporo ;D Ale jeśli chodzi o tych najważniejszych to na chwilę obecną mam w planach sześciu :>

      Usuń
  2. Super blog najlepszy jaki czytałam :) z niecierpliwością czekam na 4 rozdział i przy okazji zapraszam do mnie :) http://fantastyczna200.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, na pewno zajrzę! Szkoda, że nie jesteś na blogspocie. :<

      Usuń
  3. Witaj.
    Z chęcią oceniłabym Twojego bloga, naprawdę, ale już nie o zapracowanie chodzi, a o samą sprawiedliwość. Twojego bloga przejmie Lo La, w takim razie, ponieważ nie mogę przyjąć do kolejki kolejnego bloga, mając tę kolejkę zablokowaną. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, zapewne nie powinnam była nawet Cię o to prosić ^^' Dziękuję bardzo za informację!

      Usuń
  4. Hej, Wow twój Blog jest niesamowity !! Przeczytałam wszystko od początku ! Ganialny będę go czytać ;)
    OBSERWUJĘ !!
    Zapraszm również na mój, mniej ciekawszy blog :
    CastleOfGlass123.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww wielkie dzięki, cieszy mnie to niezmiernie! :D Już lecę obejrzeć Twojego bloga (:

      Usuń

Ładnie proszę nie nominować mnie do LBA. :)
Jeśli masz zamiar zareklamowac swojego bloga czy cokolwiek innego, zrób to proszę w SPAMOWNIKU. ^^

- Copyright © Aeis: Fałszywa Dusza ~~ opowiadanie fantasy - Powered by Blogger - Base theme designed by Johanes Djogan -