10.2020 - NOWY POST

 

12 wrz 2013


Masz jakieś pytania dotyczące opowiadania, jego świata, bohaterów, autorki, albo czegokolwiek innego, niekoniecznie związanego z "Aeis"? Chcesz zasugerować swój pomysł do treści albo dział na stronie? A moze po prostu czujesz nieodpartą chęć wyrażenia swoich emocji - jakkolwiek pozytywnych czy negatywnych - z nim związanych? Zapraszam do kontaktu ze mną na maila: bee.royal@hotmail.com lub gadu-gadu: 48915133. Wszystkie wiadomości bedą jednakowo mile widziane! : )

~*~

Komentarze:

  1. Dodalas ten post w moje urodziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie. Czy mogę kopiować jakieś śmieszne teksty z twojego opowiadania i publikować je na moim tt pod warunkiem, że za każdym razem będę dawała link do bloga?

      Usuń
    2. Nie ma problemu :) Z tym, że... Mam na blogu jakieś śmieszne teksty? :P

      Usuń
    3. tak np. "Masz trochę mydła, przyda ci się. Potem przyniosę ci trochę pasty do zębów, szczoteczkę musisz skombinować sobie sama – wyszczerzył zęby." nie wszystkie są śmieszne, ale mi się podobają *.* "Jesteś panią nas wszystkich. Jesteś Aeis." "Wykuj na pamięć tę pieprzoną kartkę, a ja potem przemycę ci jakąś księgę z mitologią Per'imu"
      Daniel ^^ Czekam na 7 rozdział! ;*

      Usuń
    4. Haha, cudownie to słyszeć zatem. :D Mam nadzieję, że w przyszłości więcej fragmentów Ci się spodoba!

      Usuń
  2. SIODMY TY Mam nadzieję, że w przyszłości więcej fragmentów MI się spodoba!

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę nie nominować mnie do LBA. :)
Jeśli masz zamiar zareklamowac swojego bloga czy cokolwiek innego, zrób to proszę w SPAMOWNIKU. ^^

- Copyright © Aeis: Fałszywa Dusza ~~ opowiadanie fantasy - Powered by Blogger - Base theme designed by Johanes Djogan -