10.2020 - NOWY POST

 

16 wrz 2013


Z góry zaznaczę, iż dział powstał na specjalne zamówienie, jako że pierwotnie nie zamierzałam go tworzyć. Uznałam jednak, iż warto przynajmniej pokazać bohaterów tak, jak sama ich sobie wyobrażam. Zapraszam zatem do zapoznania się z jeszcze skromną galerią postaci, która z dalszym biegiem historii będzie uzupełniana o nowe nowe oraz informacje dotyczące starych. Jeśli czas pozwoli, postaram sie również przemalować pozostałe portrety. :>

JULIA POTOCKA

WIEK: 17 lat
ZNAK ZODIAKU: Ryby
WŁOSY: kasztanowe i lekko falujące;
OCZY: szare, zawsze szeroko otwarte;
WZROST: 165 cm;
CECHY SZCZEGÓLNE: blada cera, brwi wyraźnie zarysowane i delikatnie przekrzywione do góry, nadając twarzy częstą ekspresję zdezorientowania lub lęku;
OSOBOWOŚĆ: nad wyraz ciekawa świata, trochę infantylna idealistka, oderwana od rzeczywistości marzycielka, wrażliwa, łatwowierna i często ulegająca innym, żądna sprawiedliwości, wiecznie poszukująca własnego "ja";
ZNACZENIE W HISTORII (na chwilę obecną): główna bohaterka, domniemana inkarnacja bogini Aeis;

DANIEL ZE SHYADU

WIEK: 19 lat;
ZNAK ZODIAKU: Wodnik;
WŁOSY: ciemnobrązowe, w wiecznym nieładzie;
OCZY: jasnobłękitne, często podkrążone;
WZROST: 176 cm;
CECHY SZCZEGÓLNE: chorobliwie blada cera, gęste brwi, orli nos, wyraźne kości policzkowe, błędne spojrzenie;
OSOBOWOŚĆ: wyjątkowo uparty, wierny swoim ideom, bardziej ceniący dane słowo aniżeli zdrowy rozsądek, dobroduszny i pragnący dobra, lecz jednocześnie niecierpliwy, wybuchowy, nieprzewidywalny;
ZNACZENIE W HISTORII (na chwilę obecną): pierwszy główny bohater męski, protektor i powiernik Julii podczas podróży przez Ardmor;

BOGINI AEIS

WIEK: nieznany;
ZNAK ZODIAKU: nieznany;
WŁOSY: jasnozłote, falujące;
OCZY: srebrne, lekko skośne;
WZROST: nieznany;
CECHY SZCZEGÓLNE: nieskazitelne, delikatne rysy twarzy, zjawiskowa, eteryczna;
OSOBOWOŚĆ: wedle doniesień zachowanych w księgach kapłanów Itienu: szczera, sprawiedliwa, obiektywna, niewybaczająca, butna, nieprzewidywalna;
ZNACZENIE W HISTORII (na chwilę obecną): mityczna bogini dusz, władczyni życia, strażniczka prawdy, czczona przez Ardmorczyków jako najważniejsza mieszkanka Per'imu (królestwa bogów); jej symbolem jest czarny ptak;

SERGIUSZ FARGARATH

WIEK: 22 lata;
ZNAK ZODIAKU: Skorpion;
WŁOSY: kruczoczarne, zaczesane do tyłu;
OCZY: piwne, głęboko osadzone;
WZROST: 181 cm;
CECHY SZCZEGÓLNE: podłużna twarz, równy zarost, kozia bródka, przenikliwe spojrzenie i szyderczy, często wręcz szatański uśmiech;
OSOBOWOŚĆ: tajemniczy i milczący, skrzętnie chroni swoją prywatność i życie poza świątynią; cyniczny, bez skrupułów dążący do własnych celów, podejrzliwy, wpływowy;
ZNACZENIE W HISTORII (na chwilę obecną): kapłan pierwszego stopnia w świątyni Aeis, podróżnik i pielgrzym, większość życia poświęcił na wędrówkach w odległe rejony, aby rozsławiać boginię; główny antagonista na obecnym etapie historii;

ELMUD NEGWAR

WIEK: 73 lata;
ZNAK ZODIAKU: Bliźnięta;
WŁOSY: siwe, zmierzwione;
OCZY: niebieskie;
WZROST: 173 cm;
CECHY SZCZEGÓLNE: gęsta siwa broda i wąsy, wydatny nos, kwadratowa twarz, zmarszczki charakterystyczne dla częstego uśmiechu;
OSOBOWOŚĆ: powierzchownie lekkoduch i ekstrawertyk, dusza towarzystwa, łatwo dający się ponieść emocjom, w rzeczywistości zaś perfekcjonista, ostrożny w swoich decyzjach i doświadczony życiem mędrzec, potrafiący w mig przejrzeć drugiego człowieka, głęboko wierzący w Aeis;
ZNACZENIE W HISTORII (na chwilę obecną): pierwszy arcykapłan w najstarszej świątyni poświęconej Aeis, główny decydent i mentor dla pozostałych kapłanów;

ZIEMSKIE WCIELENIE AGEONA

(wkrótce)


~*~

Komentarze:

  1. Wow sama rysowalas te portrety? Aeis jest przesliczna *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to narysoałas ja nie umiem za łądnie ryswoac a może założyłabyś bloga z poradami jak ładnie malowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :> Mam sporo poradników na temat rysowania, ale jako że opowiadanie piszę anonimowo, niestety nie mogę ich na razie podlinkować. ^^' Może kiedyś wyjdę z ukrycia :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne, będzie więcej bohaterów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście! Będę ich wrzucać z czasem, jak się tylko pojawią w historii. ^^

      Usuń
  4. Piękne portrety :). Widać, że masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne..
    Cudne,po prostu cudne.Gdybym mogła,złożyłabym ci pokłon za tak świetne rysunki ;)
    Widać,że masz ogromny talent.Ja o takich rysunkach,mogę sobie tylko pomarzyć ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dość że pięknie pisze, to jeszcze pięknie rysuje... umiesz latać?! :C
    Uwielbiam <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha latania jeszcze nie ćwiczyłam, ale wolę nie próbować ;D Dziękuję za przemiłe słowa <3

      Usuń
  7. Jakie piękne portrety! Chciałabym mieć taki talent :)
    Aeis wyszła naprawdę pięknie i tak... majestatycznie? W każdym razie zrobiła na mnie wrażenie, tak jak i twój talent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to świetnie, że takie odniosłaś wrażenie w stosunku do Aeis! Z czasem przerobię te portrety na bardziej szczegółowe :)

      Usuń
  8. Nie mogę się powstrzymać: te kształty ust, nosów i lekko bajkowa kreska przypominają mi odrobinę prace niejakiej Aneko. Znasz może, inspirujesz się? :)
    Krisha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oż kurde. :D Masz na myśli Anako i cóż ja mogę powiedzieć... Brawo! xD

      Usuń
  9. Wszyscy Ci to mówią, a ja ich powtórzę. Ślicznie rysujesz, jesteś na serio godna swojego zawodu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam siostrę malarkę, więc wiem, co to znaczy naprawdę śliczne malować, i mało kiedy mówię, że rysunki są ładne, bo wiem na co stać artystów, ale twoje malowidła są naprawdę ładne. Wykonane dokładnie i estetycznie, aż chce się na nie patrzeć. A zakładka Bohaterowie udana i ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prożbe dodzj też do bohaterów seweriusza :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ok po pierwsze... yyy wow? taki talent masz ;o zazdroszczę, nie dość że masz talent pisarski to niesamowicie rysujesz.... ja próbowałam kiedyś naszkicować moim bohaterów i no cóż... wyszło "zjawiskowo" xd
    no i musze powiedzieć, że nie lubiłam Sergiusza bo wyobrażałam go sobie jako chudego bladego 40sto latka, ale.. damn he's hot.... xd
    mam nadzieję, że rozdział niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne portrety! Jestem nimi oczarowana tak samo mocno jak postaciami! Czekam na ludzkie wcielenia Aeis :)
    Pozdrawiam i życzę weny,
    ErisErinnes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Mam nadzieję, że prędko się pojawią :)

      Usuń
  14. Cudne portrety! Też bym chciała tak rysować... Dopiero co weszłam 1 raz na ten blog, a fabuła i bohaterowie już mnie zachęcili do czytania regularnie opowiadania :) Mogłabyś tylko, na moją prośbę narysować Julię?

    Życzę weny i biorę się za czytanie,
    Julka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję talentu. wspaniałe rysunki

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że zaprezentowanie wizerunków było dobrym pomysłem - zwłaszcza w takim wydaniu! Gratuluję talentu. Chętnie przeczytam opowiadanie. Dziękuję za zaproszenie do obejrzenia bloga. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne, miło wiedzieć, że portrety zachęcają do poznania historii! :>

      Usuń
  17. Przyznam, że rzadko spotykam blogi, których autorka nie dość, że potrafi pisać, to jeszcze do tego rysować. Podziwiam Twój wkład pracy w tę historię! :) Zakochałam się w Twoich rysunkach ^^

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę nie nominować mnie do LBA. :)
Jeśli masz zamiar zareklamowac swojego bloga czy cokolwiek innego, zrób to proszę w SPAMOWNIKU. ^^

- Copyright © Aeis: Fałszywa Dusza ~~ opowiadanie fantasy - Powered by Blogger - Base theme designed by Johanes Djogan -